Direktlänk till inlägg 16 april 2008

Ewwe

Av Evelina - 16 april 2008 10:53

Godmorgon, nu håller man på å tväta för fullt, men medans jag väntar på att den ska bli klar så tittar jag på oprah för jim carrey är med där idag. JAG ÄÄLLLLSKAR jim carrey.. han är den roligaste människa på hela jorden.. så nu måste jag ladda hem horton here´s a who? eftersom jim gör rösten till honom.. Rasmus sitter i soffan och sparkar med benen.. han är inte sur utan han brukar ha lite knäppa saker för sig ibland hah! :D han är ju för sööt.. ingen present har jag köpt åt han heller.. nu kanske ni tycker att det är skit dålig eller något men det tycker inte jag för jag ville vänta tills salle kommer hem så både mamma och pappa kan välja en present till våran älskling :P han blir ju en stor pojke nu så då måste han få något speciellt..


Glöm inte att kolla sundsvalls tidning i morgon efter Rasmus sahlin !!




Uppdaterar senare...




Ja då sitter man och tittar på top model, hoppas inte Heather åker ut tycker om henne.. Hon är typ en nörd som blivit model så det är något speciellt med henne :) saleisha och Lisa är oxå favoriter! men jag börjar tycka mer och mer om Chantal.. vi får se vem som åker ut.. Hoppas Ambreal gör det för hon skulle åkt ut sist om inte Ebony hoppat av så jag tycker inte att hon ska vara kvar där.. det är orättvist mot dom andra.. Efter top model så ska jag se dubbel avsnitt av sex and the city.. det är bara sååå jävla bra.. ojoj nu börjar top model igen byebye!!!




Uppdaterar senare...




Nu är det slut.. YES ambreal åkte ut.. och nu börjar sex and the city aldeles sktrax. men förmodligen har jag sett det redan för jag tror att jag sett alla säsongerna men jag är inte säker.. men men....




Uppdaterar senare...



Nu är det reklam igen, helt jävla otroligt. Snart börjar dom väl sluta göra program och bara visa reklam i stället.. eller så kan dom ju göra en helt egen kanal för enbart reklam.. Iaf så är det nya avsnitt av sex and the city eller så är det den sista säsongen och den har jag tydligen inte sett,, så är fett nöjd, nu har jag något att titta på, på kvällarna.. IMORGON KOMMER SWEETIE HEM!!!! VILL NÄSTAN LÄGGA MIG NU BARA FÖR ATT JAG SKA FÅ VAKNA I MORGON OCH SE HAN HÄR HOS MIG WEEEE!!!! :)




Uppdaterar senare...




Ja, då har man dingat 19 på wow så nu är det dags att lägga sig och sova (dingat betyder gått upp en lvl) för dom som inte vet det.. men men i morrn när jag vaknar så har jag  min älskling hemma! :D yay!


Natti natti //Ewwe 












 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 3 september 2008 16:21

Nu orkade jag inte med alla dumma kommentarer. så jag gjorde en ny blogg igen tredje gången gillt.. som inte går att hitta bara sådär utan ni måste fråga om adressen.. Så vill ni verkligen ha reda på vad jag har för mig så skriv då till ewwe__@hotmai...

Av Evelina - 20 augusti 2008 20:57

http://evelinaostborg.blogg.se/   och jag heter östborg men det finns inte ö ^^, ahha puss ...

Av Evelina - 20 augusti 2008 17:41

Sha! Idag kommer Micke hem :D får se om han sover hos mig eller inte det vet jag inte än,, Nu är jag hos Ullis iaf idag har vi varit på rasmus dagis och fyllt i lite papper, jag har stor städat hemma och köpt hem kattmat och sand. sen var jag på vård...

Av Evelina - 19 augusti 2008 18:16

Hey, sitter hos Ullis nu har varit  ute och rännt hela jävla dagen, först i stan på körskolan det gick bra :P så körde jag ut till birsta och mötte Ullis där på media markt.. där lämnade jag in kameran.. Sen var vi till Ullis mamma coh käkade pannkak...

Av Evelina - 17 augusti 2008 12:11

Gomorrn, Jenny ringde åh väcke mig som vanligt, hon sov hos stefan inatt som vanligt :P igår var det crusing i kvissle :D massa folk. vi träffade back, morot och lillman sen träffade vi simone och cattiz oxå.. åh lite annat flummigt njurunda by night...

Presentation

Omröstning

Händer till helgen?
 Krogen med kompisarna
 Bara ta´t lugnt
 I dunno ^^,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29
30
<<<
April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards