Alla inlägg den 23 april 2008

Av Evelina - 23 april 2008 12:37

God morgon, nu har jag lagt Rasmus för han ska sova middag, och jag väntar på att våra bäst år ska börja, jävla skit program men dom är ju så dumma så det blir kul att se haha! Idag ska jag inte göra så mycket, Patrik skulle eventuellt komma hit och hjälpa mig leta efter en av mina katter (jag har tre) Electra har sprungit bort och hon har ju lokalsinne som en guldfisk så jag måste hjälpa henne hem,. sen steriliserar jag henne så får hon vara inne.. hon är aldeles för fin för att bara strunta i.. min bellie bumma.. men men.. har inte så mkt mer att skriva hörs sen..


hon till höger är electra, den andra är ace :P visst är dom söta




Uppdaterar senare...





Hey, nu har jag kollat klart på alla program jag brukar se på onsdagar,, top model och sex and the city.. Men nu ska jag gå och äta något och sova tror jag.. Patrik kom inte idag och hjälpte mig leta electra så hon är fortfarande inte hemma.. Nu har jag inte nått mer att säga Så det är lika bra att säga godnatt,,,, god natt...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Händer till helgen?
 Krogen med kompisarna
 Bara ta´t lugnt
 I dunno ^^,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29
30
<<<
April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards