Alla inlägg den 24 april 2008

Av Evelina - 24 april 2008 14:15

He, idag har jag varit ute och gått med ullis och plockat tussilago och blåsippor.. Det var riktigt jobbigt kan jag lova.. När vi var ute och gick så kom det en orm oxå en snok tror jag det var, den var svart iaf.. Den var skit söt men det tyckte inte ullis hon vart rädd och tyckte att den var äcklig.. Dom är ju jätte fina ;D Senare idag ska jag vara på arbetsintervju för något som jag inte riktigt vet vad det är om jag ska vara ärlig.. Den är klockan 16:30 så salle ska skjutsa mig dit sen när han kommit hem.. Han är och fixar en bil nu åt toft.. sen skulle han skjutsa hem sin bror för han går på kryckor så det blir för långt att gå hem... Men nu ska jag vara social med pappa och ullis...




Uppdaterar senare...




Hey, idag har salle varit lite sur vet inte varför men inget verkar gå som han vill.. Han skulle byta bromsar och grejja men det slutade med att han fick låna tofts passaten istället. Men men alla dagar kan ju inte vara bra..  Sj har man mått illa hela dagen, har inte ätit så mkt idag så jag tänkte göra nuggets och ris nu, då blir nog gubben glad han är säkert oxå hungrig :D iaf så gick det bra på intervjun, pissigt betalt men vafaan det är ju ett jobb eller hur?! får se om jag får det.. i så fall börjar jag nästa vecka :D weee!!! natti natti ska inte skriva mer nu,. och i morrn ska jag på ikea så det blir inte mkt skriva då heller.. natt!!




Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Händer till helgen?
 Krogen med kompisarna
 Bara ta´t lugnt
 I dunno ^^,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29
30
<<<
April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards