Alla inlägg den 15 maj 2008

Av Evelina - 15 maj 2008 23:03

Hey, ja idag har man vart lite i garaget som sagt, men jag ledsnade och åkte hem till ullis där jag och rasmus var hela dagen i stort sett, salle var kvar i garaget och rev i princip hela bmwn haha! han ska ha den som något projekt på " gorg" www.garaget.org alltså.. Han ska väl försöka få den där saken fin, det verkar hopplöst kanske men är det någon som klarar det så vet jag att det är han, ( go for it sweetie ^^,) hehe!! iaf så är det inte mkt mer spännande som hänt, just nu är han och diesel ute och undersöker mysteriet med diesels försvunna fälgar, dom vart stulen härom natten,, vi har våra teorier men nämner inga namn,, ;P  natti natti

Av Evelina - 15 maj 2008 10:55

Jahapp, då sitter man i garaget nu då, salle håller på att städa och rasmus är på dagis, det tog bara tre dagar för han att bli inskolad så det var ju rekord haha!! jag hjälpte till att städa lite jag med men det är så jobbigt med allt skrot. Sen är salle lite sur oxå så då blir jag oxå sur, då äre bättre att låta bli. Men jag älskar dig endå även om du är sur älskling! :D det ska du veta.. heheh ^^, men men nu ska jag sluta skriva, har endå inget att säga så. men men ha de!

Presentation

Omröstning

Händer till helgen?
 Krogen med kompisarna
 Bara ta´t lugnt
 I dunno ^^,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards