Alla inlägg den 23 juni 2008

Av Evelina - 23 juni 2008 13:00

Hey, var ett tag sen. Orkar inte skriva jämt.. På midsommar var jag först hos Ullis med Wallin, micke och emelie, vi åt porter stek och potatis gratäng mmmmuummmss, ullis är kung på att laga mat, men hon går ju hotel och restaurang så man måste väl lära sig något tkr jag ^^ senare på kvällen så följde jag med Jenny, Stefan, Joel och Johnny till bergafjärden, fast jag ville inte dit igentligen för det slutar alltid med massa bråk.. och det gjorde det.. En massa gubbar började slåss. typ fem i en hög.. Så jävla patetiskt att vuxna människor inte kan dricka.,. när vi vart less på det stället så åkte vi till ullis och wallin igen och sjöng singstar och så.. sen så sov jag hos micke och jag tror inte att jag behöver skriva vad vi gjorde, är inte så lämpligt här kanske, haha!! fast jag vet att sånt är intressant men näe.. ni får inte veta nått ahhahh!! skoja.. på söndagen så spelade vi wow hela dagen, han åkte hem till mig och hämtade min dator och köpte muffins och red bull. han är så söt älsklingen min.. i lördags var vi på bio och såg jiddra inte med zohan så jävla ful film kan inte säga att den var bra, den var intressant.. ^^, vet att jag skrev i fel ordning nu men ni fattar vad jag menar :P i natt sov jenny hos mig vi spelade wow vi med enda till fyra på morgonen haha! sen kom stefan vid sex och lämnade paco sen vaknade vi vid elva, gristrött!! hund helvete stod och gnällde utanför vardagsrums dörren. Men men nu ska jag inte skriva mer.,orka inte.. hörs //ewwe

Presentation

Omröstning

Händer till helgen?
 Krogen med kompisarna
 Bara ta´t lugnt
 I dunno ^^,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards