Alla inlägg den 14 juli 2008

Av Evelina - 14 juli 2008 18:16

Hey, sitter med pappa hos mig nu, han gosar med rasmus men ska strax gå.. och rasmus ska sova, han är hopplös idag.. men så äre ibland kan inte vara på bra humör jämt heller.. iaf så vet jag inte riktigt vad jag ska skriva kände att jag borde göra de bara.. men men, snart kommer väl micke hit oxå.. han måste passa rasmus så jag och ullis kan köra saker från salle.. har nå gardiner åh shit där.. men men.. hoppas det händer ngt roligt i helgen då.. tror det blir en krogsväng med ullis fakitskt :D men micke lär ju inte följa med han vill inte dricka är less på sånt säger han.. haha sen så spyr han bara mitt på gatorna haha!! :D  näe nu ska vi inte mobba min älskling.. han är så söt.. som igår kväll då fick han för sig att han ville ha plättar, klockan tio på kvällen haha men vill sösnosen ha plättar så är det klart att han ska få det oxå :D efter vi ätit så hällde han upp bad vatten och så låg vi där och myste.. han är så söt.. men vi han inte mysa så länge för han skulle ju hålla på med en massa akribatiska övningar, haha ni fattar nog ;P så äre att dusha med karlar.. vill inte beskriva så nogrant vad vi håller på med, vissa känsliga läsare kanske blir skrämmd,. ahhaha vi å vårat balkongsex och skit.. haha...  du är så jävla goo micke :D har nog aldrig träffat någon som är så impulsiv som du iaf :P men men nu ska jag sluta skriva och lägga rasmus.. hörs //ewwe



P.s tänker inte ta hänsyn till någon som läser, jag skriver vad jag vill och dom som inte klarar av det jag skriver får helt enkelt låta bli att läsa.. jag kan ju inte se vilka som läser eller inte.. men även om jag visste så är det upp till er själva att avgöra om ni kan hantera det.. D.s

Presentation

Omröstning

Händer till helgen?
 Krogen med kompisarna
 Bara ta´t lugnt
 I dunno ^^,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards