Alla inlägg den 30 juli 2008

Av Evelina - 30 juli 2008 21:15

Hey, nu sitter man med Jenny hemma hos mig då, ät så leds på allt skit, så leds på alla falska människor.. hatar att folk ler åt en när man känner att blickarna bränner som eld igentligen.. fel att bara vara ärligoch tala om att man inte tycker om en person istället för att sitta och fake le.. ush för sånt.. men men.. gör väl inte så mkt, försöker att inte tänka så mycket på micke men det är inte så jävla lätt.. var ner i tvättstugan förut och då kom jag ihåg massa roliga saker vi gjort där.. haha.. fick världens chills när jag klev in där.. men det är över nu.. i mitt hjärta kommer det aldrig vara över. men det känns som att det är hopplöst.. jag skulle bara vilja ha dig här. pussa på dig krama dig killa dig i håret som jag alltid gjorde, sjunga singstar, busa och nypa varandra,, saknar alla små saker, ditt leende, dina otroligt vackra blåa ögon (glömmer aldrig hur du såg på mig genom backspegeln innan vi blev tillsammans) jag ser den där blicken fortfarande men inte lika starkt som förr, men den finns där det tvivlar jag inte på.. jag önskade att du skulle våga ta chansen med mig, låt det bära eller brista.. vi hade det så jävla bra innan hon började på ditt jobb.. innan salle ringde henne och talade om att vi var tillsammans.. hon säger att hon ångrat sig sen ni gjorde slut. varför har hon inte hört av sig tidigare då? när hon fick reda på att du hade mig, då passade det kändes det som.. hoppas verkligen att hon menar det här och inte gör det bara för att du inte ska vara med mig.. ett sjukt jävla spel.. vill att du ska vara lycklig och må bra.. nu när jag träffat henne lite mer så är hon en rätt gullig tjej, verkar skit snäll.. så jag hoppas att hon kan göra dig lycklig för det kan ju inte jag längre.. älskar dig.. kommer alltid göra.. men jag vill vara din vän.. bättre det än inget.. eller hur??//ewwe

Presentation

Omröstning

Händer till helgen?
 Krogen med kompisarna
 Bara ta´t lugnt
 I dunno ^^,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards