Alla inlägg den 1 augusti 2008

Av Evelina - 1 augusti 2008 18:49

Sha! Nu jävlar sitter man å dricker öl, ska på fest senare.. men måste bli lite lullig i skallen först haha! pratade nyss med robin, han skulle till Lejpan men vet inte om jag vill dit.. får se :P Kricke ska dricka han med tydligen så han ville träffas senare :) känns jävligt konstigt allting.. för jag bryr mig inte längre.. jag bryr mig inte om att du krossade mitt hjärta.. för jag har kommit på att det är din förlust.. jag kan nog hitta någon som älskar mig på det viset jag förtjänar det.. saknar dig inte ens längre.. har kommit över det nu!!! du och jag kan vara kompisar men inget mer.. du kommer ångra dig den dagen du sitter och spiller tårar för henne igen.. och det enda jag kan säga då är i told you so... kommer finnas för dig som kompis.. men aldrig något mer.. Nu ska jag festa loss!!! ^^,


Skååål för singel livet FFS!!

Presentation

Omröstning

Händer till helgen?
 Krogen med kompisarna
 Bara ta´t lugnt
 I dunno ^^,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards