Alla inlägg den 8 augusti 2008

Av Evelina - 8 augusti 2008 14:56

Sha, nu sitter jag hemma är as sjuk.. Snorig och jävlig haha. Micke har smittat mig ^^, fick en konstig kommentar igår föresten. Att jag ska ge fan i någons pojkvän.. Vet inte från vem men det är ju jävligt omoget att skriva så och inte kunna stå för vem man är sen.. Har frågat micke om han har någon annan än mig och han säger att han inte har det. så du kanske bara ska lägga ner.. du är väl någon konstig stalker eller något.. iaf jag bryr mig inte om dig.. antingenär det något dåligt skämt att det är någon jag känner som drygar sig eller så är det någon med svåra problem.. iaf orka lägga ner mer tid på det.. vill du någor så kan du faktiskt prata som en normal människa om det.. nu har jag och Jenny städat undan hemma här, diskat och grejat.. mammas älskling kommer ju snart :D han åker med farmor hit.. har saknat han så fruktansvärt mkt den här veckan så nu ska han få massa pussar av mig när han kommer.. lill gubben mammas, känns som han växer varje gång han kommer hit igen.. det gör han ju men inte så mkt som jag tycker det ser ut som haha ^^, idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. Micke skulle höra av sig när han slutat så kommer han säkert hit.. i onsdags då var jag med Robin på stan och tog en fika, sen så gick vi på stadium för jag skulle ha nya skor.. och det fick jag as snygga svarta skate :P så nu måste jag försöka göra mig av med dom gammla.. svårt att släppa taget, har ju haft dom sen sexan :P haha mina adidas.. vi träffade Johanna i kassan oxå det var hyffsat längesen, hon hängde på ut till  birsta för hon skulle på media markt och köpa en mobil, hennes gammla laddade inte som den skulle.. sen så köpte Robin öl så jag fick några jag oxå.. sen satt vi på stranden i bredsand, jag, robin, sebbe, stefan och timmy.. skönt att bara slappa med en kall öl i näven i bland.. sen åkte vi till höglunda skolan och spelade lite basket jag och timmy, robin drog till stan igen medans jag var kvar med dom andra grabbarna.. vi träffade några andra skumma snubbar oxå men dom kände jag inte.. spansk tror jag han kallades för :S men han såg svensk ut.. haha.. iaf jag vart leds på dom och skulle gå från (nästan stan) till kvissle.. men jag kom till fläsian sen så ringde jag micke och han kom och hämtade mig.. han är så söt så ^^,  vi åkte hem till mig och där var jenny och malin.. sen kom magnus efter ett tag oxå.. :D den natten sov micke med mig.. så jävla mysigt att hålla om någon.. så skönt att somna med hans stora armar omkirng mig. då känns det som om ingen kan göra mig illa på något vis.. man känner sig trygg.. torsdagen var ointressant så den struntar jag att skriva om.. haha ^^//ewwe 

Presentation

Omröstning

Händer till helgen?
 Krogen med kompisarna
 Bara ta´t lugnt
 I dunno ^^,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards