Alla inlägg den 20 augusti 2008

Av Evelina - 20 augusti 2008 20:57

http://evelinaostborg.blogg.se/

och jag heter östborg men det finns inte ö ^^, ahha puss

Av Evelina - 20 augusti 2008 17:41

Sha! Idag kommer Micke hem :D får se om han sover hos mig eller inte det vet jag inte än,, Nu är jag hos Ullis iaf idag har vi varit på rasmus dagis och fyllt i lite papper, jag har stor städat hemma och köpt hem kattmat och sand. sen var jag på vårdcantralen eftersom jag har infektion i naveln usha :( men jag fick en kompress så ska jag träffa en doktor imorrn klockan tio.. vägrar ta ut piercingen!! har gjort det en gång förut så den där saken i naveln är nu värd lite mer än tusen spänn med alla smycken jag har till så hoppas det läker :) iaf så sitter vi och tittar på tv nu. pussycat dolls. herre gud vilket program.. :S aja finns inte så mkt bättre.. Hörde att Tom och Jennys bebis har kommit iaf, en flicka tror jag det va men namn vet jag inte.. grattis på er iaf! :D men men nu orkar jag inte skriva mer.. //ewwe

Presentation

Omröstning

Händer till helgen?
 Krogen med kompisarna
 Bara ta´t lugnt
 I dunno ^^,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards